გაკვეთილის გეგმა და შეფასების რუბრიკა



გაკვეთილის გეგმა

მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნინო გელაშვილი

საგანი: ინგლისური ენა

სწავლების საფეხური/კლასი: II კლასი

მოსწავლეთა რაოდენობა: 16

გაკვეთილის თემა:  ანბანი, ფერები, ახალი სიტყვები

გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მიერ მითითებული ინსტრუქციების მოსმენა და გაგება. ნაცნობ სიტყვებზე აგებული ტექსტის მოსმენა და თარგმნა. მოსწავლეებს აქვთ ხმამაღალი კითხვის უნარი
ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტი:
კითხვა
უცხ..I.5. მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობი და ხშირად გამოყენებული სიტყვების ორთოგრაფიული ხატის პირდაპირი გზით (გაშიფრვის გარეშე) ამოცნობა.

უცხ..I.6. მოსწავლეს შეუძლია სიტყვების, წინადადებების გაშიფრვა-წაკითხვა.

მოსმენა
უცხ..I.1. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მითითებების გაგება.     

უცხ..I.2. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ილუსტრირებული მინიდიალოგების/მონოლოგების გაგება.

უცხ..I.3. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ილუსტრირებული აღწერითი/ნარატიული ხასიათის ტექსტების გაგება.

უცხ..I.4. მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
წერა
უცხ..I.7. მოსწავლეს შეუძლია ასოების, სიტყვების წერა.


აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო
1
საორგანიზაციო საკითხების მოგვარების შემდეგ ბავშვებს ვაჩვენებ პლაკატებს და სურათბს კომპიუტერის საშუალებით, სადაც მოცემულია ანბანის ასოები სხვადასხვა ფერებით. ვუხსნი თუ რომელია ესა თუ ის ასო და რაფერია იგი.
პრაქტიკული მეთოდი
მთელი კლასი
კომპიუტერი,პლაკატები,სურათები
10 წთ
2
მოსწავლეები იყოფიან ჯგუფებად, თითოეულ ჯგუფს ეძლევა ანბანის სურათები:
Iჯგუფი-Aასო,
IIჯგუფი-Bასო,
IIIჯგუფი-Dასო.
მათ უნდა მოიძიონ ინგლისურის საგანმანათლებლო თამაშებში ეს ასოები და მათი გამოყენებით შემდგარი სიტყვები
პრაქტიკული მეთოდი
ჯგუფური მუშაობა
ასოების სურათები
5 წთ
3
მოსწავლეები უსმენენ აუდიო მასალით ახალ სიტყვებს რამოდენიმეჯერ და იმეორებენ
პრაქტიკული მეთოდი
მთელი კლასი
კომპიუტერი,დისკი
7 წთ
4.
მასალის ათვისების ხარისხის შემოწმების მიზნით მოსწავლეები პასუხობენ ინდივიდუალურად მათ მიერ საგანმანათლებლო თამაშებში მოძიებული სიტყვების თარგმანს
პრაქტიკული მეთოდი
ინდივიდუალური
წიგნი,ფურცლები
5 წთ
5.
 დავალების მიცემა -წიგნიდან და საგანმანათლებლო თამაშებიდან ეძლევათ ტექსტი მოსაძიებლად, რომელშიც იქნება გამოყენებული გაკვეთილზე მოსმენილი სიტყვები. წერითი დავალებისათვის ეძლევათ რვეულებში გამოწერილი სიტყვები, რათა გამოწერონ და განამტკიცონ გაკვეთილზე მოსმენილი მასალა
პრაქტიკული მეთოდი
მთელი კლასი
წიგნი, კალამი, ფურცლები
5წთ
6
ბოლოს გავუშვებ ეკრანზე პრეზენტაციას,რომელიც მომზადებული მექნება ამ თემასთან დაკავშირებით და კითხვა პასუხებით შევაჯამებთ გაკვეთილს.თუ რა გაიგეს ახალი მოსწავლეებმა და რა გაიხსენეს წინა ნასწავლი მასალიდან








პრაქტიკული  მეთოდი
მთელი კლასი
კომპიუტერი,
ეკრანი
13წთ

·           



შეფასების რუბრიკა



კრიტერიუმები
მინიმალური
საშუალო
მაღალი
ხმამაღალი კითხვის უნარი
უჭირს კითხვა, კითხულობს დიდი პაუზებით; სიტყვებს უმეტესად არასწორად გამოთქვამს, ინტონაცია ცუდია
კარგად კითხულობს, მაგრამ ზოგორთ სიტყვას არასწორად გამოთქვამს. ინტონაცია ძირითადად კარგია
კითხულობს გაბმულად და უშეცდომოდ, ინტონაციაც შესაბამისია
საშინაო დავალებასთან შესაბამისობა
არ შეესაბამება დავალებას
მიყება ინსტრუქციებს, მაგრამ ზედაპირულად
ყველა ინსტრუქცია გათვალისწინებულია, დავალება სრულყოფილადაა შესრულებული
ჯგუფური მუშაობა
არ ღებულობს მონაწილეობას
თანამშრომლობს კლასელებთან და შეუძლია დავალების შესრულება ნაწილობრივ
აქტიურადაა ჩართული მუშაობაში. შეუძლია იყოს კარგი პრეზენტატორი
კომპიუტერულ პროგრამა -ში მუშაობა
არ იცის პროგრამაში მუშაობა, ფაილების  მიღება-გადაგზავნა, ვერ იყენებს საგანმანათლებლო თამაშებს
ნაწილობრივ იცის პროგრამაში მუშაობა, ფაილების მიღება-გადაგზავნა, საგანმანათლებლო თამაშების გამოყენება. საჭიროებს მასწავლებლის დახმარებას
დამოუკუდებლად მუშაობს პროგრამაში, კარგად იცის ფაილების მიღება-გადაგზავნა, საგანმანათლებლო თამაშების გამოყენება
უცხო სიტყვების ცოდნა
არ იცის
იცის მაგრამ უჭირს მათი გამოყენება
იცის კარგად და მათი გამოყენებით შეუძლია წინადადების შედგენა
მთლიანი შთაბეჭდილება
მიზანი არ არის მიღწეული, მოთხოვნების უმრავლესობა არაა გათვალისწინებული
მიღწეულია გარკვეული მიზანი, მოთხოვნები ზოგადად გათვალისწინებულია
ყველა მიზანი სრულყოფილადაა მიღწეული


No comments:

Post a Comment