|
პროექტის სახელწოდება
|
მცენარეთა და ცხოველთა სამყარო.
|
|
პროექტის მთავარი იდეა
|
ინგლისური ენის სიტყვათა მარაგის გამდიდრება; ცხოველთა და მცენარეთა სამყაროს უკეთ გაცნობა და მათ მიმართ გულისხმიერი დამოკიდებულების გამოუშავება.
|
|
პროექტის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
ინგლისური ენის სიტყვათა მარაგის ნაკლებობა;შემოქმედებითი და საპრეზენტაციო უნარების ნაკლებობა.
|
|
პროექტის მიზნები
|
ინგლისურ ენაში ცოდნის გაღრმავება; მცენარეთა და ცხოველთა სამყაროს შესწავლა და მათი სარგებლიანობის დანახვა.
|
|
მოსწავლეთა ასაკი
|
მე-3 კლასი
|
|
ვადები/ხანგრძლივობა
|
სამი კვირა
|
|
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რა შეიძლება შეიქმნას
|
მოსწავლეები შეისწავლიან ცხოველთა და მცენარეთა სამყაროს. გამოუმუშავდებათ საპრეზენტაციო და შემოქმედებითი უნარები.
|
|
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
|
ფოტო აპარატი, სახელმძღვანელო, ინტერნეტი, ფურცლები,ფერადი ფანქრები,კომპიუტერი,ფლეშკარტები
|
|
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი აქტივობები
|
მოსწავლეები იყოფიან ჯგუფებად,ინაწილებენ ფუნქციებს თავად, ირჩევენ თემას და განსაზღვრავენ პროექტის მიზნებსა და შედეგებს პროექტის ხელმძღვანელთან ერთად; მოსწავლეთა ჯგუფი აღრიცხავს ასპინძის ტერიტორიაზე გავრცელებულ მნიშვნელოვან ცხოველთა და მცენარეთა ჯიშებს(გამოყენების თვალსაზრისით); იღებენ სურათებს და სხვადასხვა ლიტერატურიდან (ინტერნეტი, წიგნები) აგროვებენ ინფორმაციას ამ ჯიშების შესახებ; 1კვირის შემდეგ ისინი აკეთებენ პრეზენტაციას. პრეზენტაციაზე იწვევენ სტუმრებს. მათგან იღებენ ინტერვიუს, არიგებენ კითხვარებს და ახდენენ დამსწრეთა აზრის გამოკითხვას პროექტის შესრულების დონის შესახებ.
|
|
პროექტის ხელმძღვანელი
|
გელაშვილი ნინო
|
|
ხელმძღვანელის ელფოსტა
|
ninigelashvili2013@gmail.com
|
|
პროექტის ვებ გვერდი/ბლოგი
|
|
პროექტის შეფასების სქემა
|
#
|
1ქულა (ელემენტარული)
|
2ქულა (მისაღები)
|
3ქულა (ოსტატური)
|
|
მიზანი
|
არა არის კარგად გამოკვეთილი, ბუნდოვანია
|
ხდება ერთ მიზანზე ფოკუსირება
|
მიზნები კარგადაა გამოკვეთილი, მარტივად აღსაქმელია.
|
|
ორგანიზება
|
სუსტად ორგანიზებული, არ არის იდეებს შორის ლოგიკური კავშირი, რაც მკითხველს და მსმენელს აბნევს.
|
გააზრებულია თანმიმდევრულობა, გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი,ზოგი გაუგებარი.
|
კარგად ორგანიზებული ფორმატი, ლოგიკური გადასვლა ერთი იდეიდან მეორეზე, ორგანიზება ზრდის პროექტის ეფექტურობას.
|
|
შინაარსის კორექტულობა
|
ხშირად გვხვდება შეუსაბამო, მცდარი ინფორმაცია.
|
ძირათადად კორექტულია, ზოგიერთი შეუსაბამო და მცდარი ინფორმაციით
|
მთლიანად კორექტული, ფაქტები ზუსტი და მკაფიო.
|
|
ენობრივი გამართულობა
|
ენობრივად გაუმართავი, ხშირი შეცდომებით.
|
ენობრივად გამართული, ცოტა შეცდომებით.
|
ენობრივად გამართულია, დაცულია პუნქტუაციის ნიშნები.
|
|
კვლევა
|
კვლევა არაეფექტუირადაა დაგეგმილი.
|
კვლევა დაგეგმილია, მაგრამ არასრული. გამოყენებულია შეზღუდული რაოდენობის წყაროები. ანლიზი მისაღებია.
|
კვლევა დაგეგმილია, გამოყენებულია რამდენიმე წყარო და ანალიზი სიღრმისეულია.
|
|
თვალსაჩინოებები
|
თვალსაჩინოებები შეუსაბამოა შინაარსთან.
|
თვალსაჩინოებები ერთფეროვანია.
|
მრავალფეროვანი, შინაარსის შესატყვისი.
|
|
შემოქმედებითობა
|
შემოქმედებითი ენერგიის დანახარჯი ჯგუფის მხრიდან მცირეა.
|
ზოგჯერ ჩანს ჯგუფის ორიგინალური აზრები, რაც ეხმარება პროექტის სრულად წარმოჩენას.
|
ჯგუფი ორიგინალურია, კრეატიულია, ჩანს სიახლე და ახლებური ხედვა, რაც პროექტს საინტერესოს ხდის
|
|
დასკვნები
|
არ არის ჩამოყალიბებული დასკვნები.
|
დასკვნები ჩამოყალიბებულია მაგრამ არ არის მკაფიო.
|
დასკვნებში არის სიახლე, ორიგინალობა. ლოგიკური კავშირი იგრძნობა კვლევასთან და მკაფიოდ არის ჩამოყალიბებული.
|
No comments:
Post a Comment